Ida en Martin Olydam nemen afscheid van de jeugdcommissie.

Tijdens een gezellige BBQ voor de leden van het jeugdkader, werd door de Jeugdcommissie afscheid genomen van Ida en Martin Olydam.

Ida en Martin hebben vele jaren lang diverse taken uitgeoefend binnen de JC.
Beiden waren trainer en leider van de diverse teams waarin ook hun kinderen Mairée en Silas in speelden.
Ida maakte deel uit van de kledingcommissie, was de regelnicht binnen de JC en vooral vele jaren lang jeugd wedstrijdsecretaris. De vrijdagmiddag en –avond was mede door dat laatste nooit saai in huize Olydam.
Martin was de man van VTZ en contactpersoon richting KNVB.
En samen waren zijn het kloppend hart van de toernooicommissie voor het Henk Nijenhuis toernooi.
Zij regelden de uitnodigingen in november. Ontvingen de inschrijvingen en maakten vervolgens de indeling van de verschillende poules.
Op de toernooidag waren ze soms omroeper, maar altijd degenen die de uitslagen en standen bijhielden.
Heel terecht werden zij dan ook enkele jaren geleden samen uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar.

Al hun verdiensten werden tijdens de BBQ nog eens naar voren gebracht door Joost Minkjan en namens de jeugdcommissie en het bestuur kregen Ida en Martin een aantal geschenken overhandigd.

Ida en Martin, namens iedereen bedankt voor alles wat jullie tot nu toe voor Hector hebben gedaan!