Voetballen op zondagochtend.

Na een tweede seizoen waarin praktisch geen wedstrijden zijn gevoetbald, ontstond er, doordat er versoepelingen aangekondigd waren, de mogelijkheid om toch nog iets te organiseren voor onze voetballers van boven de 18 jaar.

Een onderling toernooi is het geworden waarbij op een ontspannen en relaxte manier een ieder weer even kon ruiken aan het voetballen op het veld in een soort van competitie. Daarnaast de ideale mogelijkheid om het Hector gevoel en clubgenoten weer opnieuw te ontdekken.

Maar liefst 50 voetballers van alle niveaus kwamen op deze uitnodiging af en verdeeld over 5 teams werd er een competitie afgewerkt. 15 minuten voetballen en dan 15 minuten rust. Het verschil tussen spelers die (regelmatig) trainen en spelers die niets hadden gedaan aan voetbal in deze corona tijd werd snel zichtbaar. Toch bleef het allemaal sportief maar wel meteen alweer strijden om de overwinning.

Na 2 uurtjes waren alle wedstrijden gespeeld en had iedereen wel een keer gewonnen en verloren. De beloning was een fijne douche en na die tijd lekker buiten op het terras een drankje doen.

Heerlijk om weer te kunnen voetballen en op deze manier kon (hopelijk) de voetbal loze periode tijdens de pandemie nog leuk worden afgesloten, maar ook gaf het een prikkel om uit te kijken naar het komende seizoen waar we weer mogen gaan voetballen.