Hector JO10-1 sleept overwinning uit het vuur.

Hector JO10-1 heeft vanochtend z’n 3e overwinning behaald in de Regiocup.
In een prachtige wedstrijd waarbij het spel op en neer golfde was Hector de meest gelukkige op het einde.
Zowel in de 1e als de 2e helft waren beide teams aan elkaar gewaagd.

Hector startte goed en kwam op een 1-0 voorsprong echter Markelo deed snel wat terug 1-1. We kwamen daarna op een riante 4-1 voorsprong doordat er keihard werd gestreden op het middenveld. Maar de snelle aanvallers van Markelo maakten het daarna erg spannend en Markelo kwam terug tot 4-3.
Daarna maakte Bas de 5-3. We hoopten dat dit ons rust zou brengen maar Markelo dacht er anders over! Ze bleven vol druk zetten en dankzij een super goede keeper trok Hector de overwinning naar zich toe.

Sommige spelers van Hector waren kapot en vielen na het eindsignaal op de grond. Super gestreden boys, de zoveelste wedstrijd die op wilskracht is gewonnen!