Voorjaar op het Doesgoor.

Elders zijn de krokussen zichtbaar in het gras, op het Doesgoor zie je weer voetballers op het gras.
Op deze zaterdagmorgen staan er weer fietsen in de fietsenstalling en hoor je kinderstemmen op het veld.

Om 9 uur al waren de welpen paraat. Op dit moment zijn er 8 welpen, die zijn overgebleven nadat er 11 van hen naar de JO7 zijn gegaan.
En dat betekent dat er nu 3 JO7 teams zijn, die hopelijk dit seizoen nog hun 4 tegen 4 wedstrijdjes tegen andere clubs kunnen spelen. Tot zolang zullen ze af en toe een onderling toernooitje spelen. En verder hard trainen! Ook op woensdagmiddag.

Getraind werd er ook door JO15. Hier en daar waren wat stramme spieren hoorbaar, maar je kon wel zien dat de jongens het voetballen nog niet verleerd waren.

Verder werd er deze morgen een oefenwedstrijd gespeeld tussen JO12 en JO13. Het voetbalplezier spatte er af! Want uiteindelijk gaat er niks boven een echte wedstrijd, ook al is het tegen een ander team van Hector.

Nu maar hopen dat er binnen afzienbare tijd ook weer ouders langs de kant van het veld mogen staan.