Onnodige nederlaag voor Hector tegen Rekken.

Hector heeft een onnodige nederlaag opgelopen tegen Rekken. In de eerste helft speelde Hector een goede wedstrijd alleen de kansen werden niet benut.  Unal Kel schoot een bal keihard op de onderkant van de lat en Tim Bannink ging alleen met de bal aan de voeten op de Rekkense doelman af. Sjoerd Koster brak de ban en scoorde de 0-1 nadat hij uit een onoverzichtelijke situatie voor het Rekken doel de bal kon binnen tikken.

In de 2e helft een ietwat slordiger Hector. Rekken werd langzamerhand de betere ploeg en Thijs Diepenmaat zorgde in de 72e minuut voor de 1-1. In de 80e minuut ging Rekken er ook nog met de overwinning van door. Joey Vos scoorde de winnende treffer en bezorgde Hector hiermee de 3e nederlaag. Gezien het voetbal van de groen-witten een onnodige nederlaag en als er beter met de kansen was omgesprongen had er zeker meer ingezeten. Aanstaande zondag is in een thuiswedstrijd Buurse de tegenstander. Aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur, ijs, weder en corona dienende.