Hector jonkies laten zich zien!

Het was reuze jammer dat juist op deze zaterdag geen thuispubliek welkom was op het Doesgoor bij de voetbalwedstrijden. Waarbij natuurlijk de toeschouwers van onze uitspelende teams wel het voorrecht hadden om te mogen kijken.
Want de resultaten van de jongste Hector teams vandaag logen er niet om.

Hector JO7-1 (9-3), Hector JO8-1 (6-3) , Hector JO9-1 (17-1), Hector JO10-1 (10-3) en Hector JO10-2 (16-0), allemaal wonnen zij hun wedstrijden!
Voor Hector JO9-1, Hector JO10-1 en Hector JO10-2 betekende het zelfs dat ze in het eerste blok van deze competitie als eerste zijn geëindigd en daarom in het volgende blok een klasse hoger gaan spelen. Hector JO7-1 boekte zijn eerste overwinning.

Onderstaand de korte verslagen zoals die tot nu toe zijn binnengekomen.

Hector JO7-1.

Na twee goede wedstrijden was er helaas nog niet gewonnen. Maar dat veranderde vandaag. En hoe! Tegenstander Markelo JO7-2 werd vanaf het begin op eigen helft teruggedrukt en dan kan het niet anders dan dat er gescoord wordt. En dat lukte aardig. Na een 5-3 ruststand werd het uiteindelijk maar liefst 9-3!
Eén van de punten waar de jongens op gewezen worden, is dat ze tijdens een wedstrijd de bal niet voorlangs het doel moeten uitverdedigen. En wat gebeurde vandaag? Jawel, juist daardoor kwamen er drie tegendoelpunten…… Maar ach, de competitie is pas drie wedstrijden onderweg.

Bijzonder was natuurlijk dat Jelmer een onvervalste hattrick scoorde: drie doelpunten achter elkaar in één helft! En vier in totaal. De overige doelpunten kwamen van Semmy (2x), Mustafa (2x) en een eigen doelpunt van Markelo. De eerste goal van Mustafa was er één die bij Studio Sport wel tien keer herhaald zou zijn vanuit 10 camerastandpunten. Wat een schot was dat zeg.
Maar die jongens zouden niet gescoord hebben als ze niet de assists hadden gekregen van Bram, Sil, Emir en Owen. Klasse jongens!

Hector JO8-1

Hector JO9-1

Dit team heeft het voor elkaar gekregen om te promoveren naar de 3e klasse. Alle 4 de wedstrijden werden overtuigend gewonnen. Met een doelpunten gemiddelde waar je u tegen zegt, nl.  49 voor en 6 tegen zijn deze jonge helden terecht gepromoveerd.

De laatste wedstrijd van dit blok moesten deze toppers tegen Enter Vooruit. Vanaf minuut één klapten de helden er vol op, Enter vooruit wist niet wat hun overkwam en halverwege de 1e helft stond Hector al met 0-5 voor.

De 2e helft vond de keeper van Hector het mooi geweest en wou ook graag proberen een doelpuntje te maken. Dit lukte Arjen gelukkig ook.
De einduitslag was…… (trommel geroffel) 1-17 voor de groen witten uit Goor.
Na de herfstvakantie mogen deze toppers het proberen in een zwaardere klasse.

Goed gedaan, Ties, Levi, Arjen, Luuk, Duran, Wesam en Even.
En natuurlijk mogen we de enthousiaste top trainer Harun niet vergeten, die ziel en zaligheid in dit jonge team stopt.

Ga zo door boys.

Hector JO10-1.

Een maand geleden begon Hector J0-10-1 aan een nieuw seizoen. Een seizoen dat een beetje vreemd begon, want in welke klasse moet je starten als je teamsamenstelling is gewijzigd?
We begonnen dit seizoen in de 3e klasse.

Eigenlijk konden we al na de 2e wedstrijd concluderen dat dit team meer in zijn mars had. Dit bleek ook het geval want alle 5 de wedstrijden werden winnend afgesloten. De ene wedstrijd was beter dan de andere maar je zag iedere wedstrijd dat er wel meer progressie in het team kwam.

Voetballend wordt het iedere wedstrijd ook wat beter en ze weten elkaar steeds beter te vinden.
Over de wedstrijd vandaag tegen Delden kunnen we kort maar krachtig over zijn: het was goed en soms wat minder. Einduitslag 10-3.

In dit team zit enorm veel potentie; keep up the good work : Giayro, Guus, Norsi, Daan, Gyvano, Talha, Bas.

Hector JO10-2