Gemiste kansen komen Hector duur te staan.

In tegenstelling tot vorig seizoen, toen Hector kansloos verloor in de uitwedstrijd tegen Diepenheim, had er nu meer ingezeten. Hector kwam verrassend uit de startblokken en Unal Kel scoorde de 0-1.
Al vrij snel daarna bracht Diepenheim de stand op 1-1, maar in die beginfase kreeg Hector legio kansen om de score uit te bouwen. Dat verzuimde de ploeg van trainer Jordy Drenth echter en gaandeweg kwam Diepenheim beter in de wedstrijd.
Uiteindelijk werd de eindstand bepaald op 3-1 voor de gastheren. Gezien het spelbeeld over de volle 90 minuten misschien wel terecht, maar als Hector in de beginfase wat beter met de kansen was omgesprongen dan was er wat te halen geweest in het Stedeke.

Aanstaand zondag speelt Hector wederom een Hofderby. Als de grootste tegenstander, die momenteel Corona heet, geen roet in het eten gooit dan is Sportclub Markelo  te gast op Sportpark het Doesgoor. De wedstrijd begint om 14.00 uur.
Pupil van de Week is dan Bas Wolterink uit Hector JO10-1.

Foto: Goorsnieuws