Goede wedstrijd van Hector JO10-1.

Vanavond (maandagavond) moest Hector JO10-1 een wedstrijd spelen tegen
Rood Zwart JO10-3. Een fysiek sterke tegenstander.
De eerste helft ging gelijk op, Rood Zwart had het meeste balbezit en de kansen maar Giayro bleek een sta in de weg en alle ballen waren voor hem.

Nadat Norsi per ongeluk vergat dat we al een goede keeper hebben en hij niet de bal met hand hoeft vast te pakken, kreeg Rood Zwart een penalty. Deze werd à la Seedorf hoog overgeschoten.
Hector knokte zich in de wedstrijd en scoorde vrij onverwacht de 1-0. Dat was ook de ruststand

De 2e helft begon Hector sterk en kwam al vrij snel op een 3-0 voorsprong. Rood Zwart probeerde wel maar de 3 tegendoelpunten waren een grote klap voor hun. Via een lucky goal kwamen ze toch verrassend op 3-1.
Hector zette nog een paar minuten flink aan en liep uit naar een comfortabele 6-1.
Een paar minuten voor het einde scoorde Rood Zwart nog via een goeie uitgespeelde aanval.

Met de 6-2 eindstand was iedereen tevreden. Deze wedstrijd was er echt één waarin de jongens vochten voor elke grasspriet!