In memoriam Corrie Bruijns.

Hector heeft een markant persoon verloren. Op 80 jarige leeftijd is Corrie Bruijns overleden.

Corrie was vanaf de beginjaren ’80 op het Doesgoor bij Hector de man die zorgde voor de thee en ranja in de rust van de wedstrijden. Op zaterdag de ranja voor de jeugd, op zondag thee voor de senioren. Corrie had daarbij zijn eigen onderkomen in het kleedkamergebouw, in de CV ruimte. Een gasstel om water te koken voor de thee en een koffiezetapparaat. Oorspronkelijk bedoeld voor het zetten van een kopje koffie voor hemzelf, maar zo af en toe werd er ook wel eens een kopje koffie verkocht aan de aanwezige toeschouwers…..

Wie een partijtje mopperen wilde aanhoren, moest maar even bij Cor op visite gaan in zijn eigen ruimte. Maar hij mocht dan wel een beetje  bekend staan als een echte mopperkont, in zijn hart was veel plaats voor zijn groen witte clubje.
Vanwege zijn verdiensten voor Hector werd hij benoemd tot lid van verdienste. Een eer die slechts weinigen is gegeven!
Bij zijn afscheid als de thee/ranja man (na zo’n 35 jaar trouwe dienst) sponsorde hij de jeugd van Hector met de nodige trainingsballen.

Na zijn “pensionering” was Corrie achter de rollator in het weekend regelmatig aanwezig op het Doesgoor om naar wedstrijden te kijken. En zat hij aan de bar met het speciaal voor hem aanwezige bruin-gele blikje.

Corrie, bedankt voor alles dat je voor Hector hebt gedaan.