Hector JO10-1 wint derby.

Na vele maanden zonder wedstrijden mochten we eindelijk aantreden voor een heus top affiche.  GFC – Hector was de 1e officiële wedstrijd en die werd gespeeld vandaag.
Aan de gezichten te zien van de Hectorianen was het duidelijk dat er enige spanning aanwezig was.
Hector begon sterk en liep al gauw naar een comfortabele 1-6 voorsprong. (doelpunten Gyvano, Bas, Daan).

De 2e helft begon Hector extreem slap: 2 cadeautjes werden er weggegeven aan GFC en dat bracht de stand op 3-6.
De jonge Hectorianen keken elkaar eens goed aan en probeerden vervolgens door middel van combinatie voetbal doelpunten te maken. Dit resulteerde in de verdiende 3-7 ( doelpunt Daan). Daarna kreeg Hector de ene na de andere kans,  maar het vizier van de voorhoede spelers stond helaas niet op scherp. Maar ook de GFC keeper bleek een goede sta in de weg.
GFC zette nog even aan en scoorde nog 2x fraai. Eindstand 5-7 in het groen witte voordeel.

Het begin is er en hopelijk volgen er nog vele mooie wedstrijden.