Het Corona voetbalseizoen is begonnen.

Veel is anders dan het was. Thuis omkleden en douchen, eigen bidon meenemen, grensrechters vlaggen eerst schoonmaken (of beter een eigen vlag), geen handen schudden, mondkapje dragen bij gezamenlijk vervoer, niet naast elkaar zitten in de dug out. Dit zijn nog maar een paar van de regels waaraan we ons voorlopig moeten houden als er gevoetbald wordt.

En de derde helft, met name op zondag, kan niet meer zijn zoals het was. Geen teams gezellig naast elkaar aan tafel, maar alles op afstand.
De teamfoto van Hector 1 is gemaakt op de Corona manier, dus met onderling 1,5 meter afstand.

Maar één ding is niet veranderd: alle spelers die het afgelopen weekend eindelijk weer een wedstrijd konden spelen, deden dat zoals altijd met veel plezier en hartstocht.

Bij de junioren vanaf JO13 en MO13 waren er louter overwinningen te melden, bij de mannen senioren helaas alleen nederlagen. Bijzonder was dat er sinds drie jaar weer een Hector vrouwen 1 team deelneemt aan de competitie! Het team is het voormalige MO19-1, dat in de eerste wedstrijd een verdienstelijk 0-0 gelijk spel uit het vuur sleepte.

De eerste 3 wedstrijden zijn bekerwedstrijden; in het weekend van 19/20 september begint de competitie.

Excelsior’31 JO17-5 tegen Hector JO17-1