Terechte 0-0 bij Hector tegen Unisson.

Hector heeft tegen Unisson weer eens een punt gehaald in de strijd om bij de onderste plaatsen weg te blijven. Beide ploegen waren gelijkwaardig aan elkaar in een wedstrijd die zich voornamelijk op het middenveld afspeelde. In een rommelig duel met weinig oogstrelend voetbal was de inzet wel aanwezig.

Na een uur voetbal werd bij Hector de 17-jarige Raùl Jimenez ingebracht. Al bij zijn eerste balaanname werd de behendige Jimenez van achteren onderuit gehaald. Deze actie leverde het nodige tumult op en werd bestraft met een rode kaart.
Daarna ging Hector nog wel voor de winst maar de enige grote kans in de wedstrijd was er nog voor Joery Wenderman, die oog in oog met de BSC doelman het zijnet raakte. Een overwinning was ook iets teveel van het goede geweest voor Hector en de wedstrijd die onder leiding stond van de uitstekende scheidsrechter Nijhuis eindigde zo terecht in een 0-0 gelijke stand.