Veelbelovend debuut van Hector JO7-1!

De opleiding bij de welpen hebben ze allemaal goed doorlopen, het wordt nu tijd voor het grote werk. Voetballen op het veld in een echte wedstrijd, tegen teams van een andere club. Met zelfs uitwedstrijden.

En zo stonden, gehuld in het mooie groen wit,  Lisanne, Fem, Mirthe, Shahad, Vidor, Stan en Dylano op een frisse zaterdagmorgen op Sportpark het Doesgoor klaar voor hun eerste wedstrijd. En niet zomaar een wedstrijd, welnee. Direct een heuse derby tegen GFC.
En als de spelers al niet zenuwachtig waren, het trio leiders bestaande uit Danny, Michel en Heiko was dat vast en zeker!

Het eerste deel van de wedstrijd was duidelijk wennen voor de Hectorianen tegen de duidelijk meer ervaren GFC spelertjes. Voor ze het in de gaten hadden lagen er al twee doelpunten in het groen witte doel. En dat waren er zes toen de eerste pauze inging.
Maar de tactische bespreking in die pauze zorgde voor een verandering. Hector kwam wat meer op de helft van de tegenstander en het kon niet uitblijven. Jawel, het allereerste doelpunt van Hector JO7-1 werd gescoord! Grote vreugde bij de spelers, leiders en de talrijke toeschouwers. En niet al te lang daarna weer een Hector doelpunt! Zou het nog kunnen???
Nee, helaas lukte het niet de tegenstander nog in te halen. Bij het laatste fluitsignaal stond er 4-11 op het scorebord.

Maar wel mooi 4 keer gescoord in de eerste wedstrijd!! Dat wordt nog wat als de meiden en jongens een aantal wedstrijden hebben gespeeld en wat meer gewend zijn.