Hector wordt niet beloond.

Ondanks een 0-1 nederlaag tegen Sportclub Neede speelde Hector één van de betere wedstrijden van dit seizoen. Op het veld zag het publiek 2 gelijkwaardige ploegen. Neede ging goed van start en scoorde in de 10e minuut de 0-1 door een mooie aanval over links goed af te ronden.
Na die vroege achterstand nam Hector gaandeweg het initiatief over en kwamen er mooi kansen o.a. voor Wesley Zwoferink en Cristian Jimenez. Pech in de afwerking en een goed keepende Neede doelman belette Hector het scoren.
In de 2e helft was het Hector dat eigenlijk voortdurend in de aanval was maar zichzelf niet wist te belonen. Cristian Jimenez was nog het dichtst bij een doelpunt maar zag zijn schot via de binnenkant van de paal weer het veld in stuiteren. In deze sportieve wedstrijd onder leiding van een hele goede scheidsrechter had er voor de groenwitten meer in gezeten.
Dat het weer eens tijd wordt voor een overwinning is wel duidelijk en de kans daarop doet zich aanstaande zondag weer voor. Dan is BSC Unisson uit Boekelo te gast op Sportpark het Doesgoor. Aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur.

Pupil van de Week is dan Jeyson Slag uit Hector JO10-1.