Voorjaarsvergadering Club van 100 op 27 maart

De voorjaarsvergadering van de Club van 100 wordt dit jaar gehouden op 27 maart 2020, inloop vanaf 20.30 uur.

Zoals jullie inmiddels gewend zijn, wordt er tijdens deze vergadering gestemd over de bestedingen voor dit jaar. Hiervoor wordt nog een nader vast te stellen bedrag bepaald.

Voorstellen voor investeringen binnen SV Hector kunnen worden ingediend door de leden van de Cv100 en de officiële organen binnen onze vereniging.

Wil je een voorstel indienen dan kan dit bij het bestuur van de Cv100 (Gerard, Cuno of Benno), vergezeld met of een offerte of een uitdraai van de kosten (bijv. van internet).

Het voorstel moet dan op de avond kort toegelicht worden, het liefst kort gepresenteerd (wij kunnen hierbij ondersteuning verlenen).

Zet 27 maart dus alvast in je agenda en wij zien graag een mooi voorstel voor besteding tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Gerard Wolterink, Cuno Wittrock & Benno Nijenhuis