Sneu verlies voor Hector.

Hector heeft zich goed hersteld van de grote nederlaag opgelopen tegen Diepenheim. Tegen VIOS Beltrum werd er wel verloren maar er had meer ingezeten. Na het einde van een gelijkopgaande eerste helft kwam Hector op voorsprong door een benutte strafschop van Wesley Zwoferink. Kort daarna was het al weer gelijk door een treffer van Ian Groot Zevert.

In de tweede helft waren er kansen voor beide ploegen maar er werd niet gescoord. De beslissing viel 5 minuten voor tijd toen de bal uit vermeende buitenspel positie via de binnenkant van de paal werd ingeschoten door Bouke Ratering. Na die discutabele voorsprong voor de gastheren kreeg Tim Bannink nog een grote kans op de gelijkmaker maar hij kreeg de bal net niet genoeg onder controle om de 2-2 binnen te schieten.
Toch kan Hector terugkijken op een acceptabele wedstrijd en dat geldt zeker voor de 18-jarige Johan van Nieuwenburg die zijn basisdebuut maakte en een prima partij voetbal speelde. Ook de 17-jarige Raul Jimenez had een prima invalbeurt. Hector blijft ondanks de nederlaag op de 8e plek op de ranglijst staan.

De volgende tegenstander heet Sportclub Neede en die wedstrijd is op Zondag 1 Maart thuis op Sportpark ‘t Doesgoor. De aanvang is om 14.00 uur.

Opstelling sv Hector

Daniel Kolbe, Jordy Leeftink (Unal Kel), Tom Pleiter, Sjoerd Koster, Johan van Nieuwenburg, Tom van Middendorp (Raul Jimenez), Jeroen Heuten (Finn Hobelman), Tim Bannink, Cristian Jimenez, Joery Wenderman, Wesley Zwoferink.

Foto: Goorsnieuws