Wanprestatie van Hector tegen Diepenheim

In de Hofderby tegen Diepenheim werd Hector volledig overklast. Hector liet zich al in de beginfase overrompelen en Diepenheim was op alle fronten de betere ploeg.
Vlak voor de rust werd de doorgebroken Wesley Zwoferink door de Diepenheim keeper onderuit gehaald en dit resulteerde in een rode kaart voor de Diepenheim keeper. Met 11 tegen 10 gloorde er in de rust nog enige hoop voor de Hector supporters om het tij te keren maar Diepenheim excelleerde ook met 10 man.
Hector deed helemaal niets met de overtal situatie. De ploeg bleef maar steeds de lange bal spelen wat geen enkel effect sorteerde. Diepenheim kon doen wat het wilde en liep uit naar een 7-1 eindstand. Voor de groen-witten een wedstrijd om heel snel te vergeten en voor Diepenheim een prachtige wedstrijd om op terug te kijken.

Aanstaande zondag zal Hector heel wat beter voor de dag moeten komen, dan is Sportclub Neede te gast op Sportpark ‘t Doesgoor. De aanvang van de wedstrijd is om 14.00 uur.

Pupil van de Week is dan Xanthe Slag uit Hector JO9-2.