Erik Schut vrijwilliger van het jaar!

De goed bezochte en gezellige nieuwjaarsreceptie van SV Hector werd in de fraai opgeknapte kantine geopend door de nieuwe voorzitter Koen Kessels en hij beleefde daarmee zijn vuurdoop als voorzitter. Ook mede voorzitter Peter Velderman kwam aan het woord. Beide heren stipten een aantal zaken aan die zich het laatste jaar hebben afgespeeld op het Doesgoor, zowel op het sportieve als ook op het organisatorische vlak. Het groeiend aantal leden en vrijwilligers, de uitstraling van het sportpark, de beide voorzitters lieten blijken trots te zijn op hun vereniging.

Speciale aandacht was er voor Mariëtte Braamhaar, die na 25 jaar afscheid heeft genomen van het JAC. Mariëtte kreeg een fraaie bos bloemen en een ere-speld.

Ook Gerard Wolterink werd nog even in de bloemen gezet vanwege zijn bereidheid de taken van penningmeester Erik Schut over te nemen tijdens diens ziekte.

Zoals ieder jaar is de verkiezing van de vrijwilliger van het jaar het hoogtepunt van de bijeenkomst. Nog één keer kwam ex-voorzitter René van Ommen aan het woord, hij legde haarfijn uit hoe men tot de keus was gekomen. En daar konden alle aanwezigen zich zeker in vinden. Onder luid applaus werd penningmeester Erik Schut benoemd. Mede door zijn grote inspanningen is het financiële reilen en zeilen van de groen witten in een goed en rustig vaarwater terechtgekomen.

Nadat het Hector jaaroverzicht door Dick van der Hout op komische wijze was belicht, werd het tijd voor het gezellig samenzijn.
Dit keer met muzikale omlijsting verzorgd door de aanwezigen. Henry Kimmels gaf een prachtige playbackshow weg, waarna GFC’er Hans de Lange live een lied ten gehore bracht, daarbij ondersteund door Hectoriaan Ruud Spaay! Verbroedering alom dus!