Lars Kimmels bezorgt Hector een punt op bezoek bij Eibergen

Hector heeft aan de laatste wedstrijd voor de winterstop één punt overgehouden. Diep in blessuretijd was het Lars Kimmels die na een blunder van de ingevallen Eibergen doelman de 2-2 tegen de touwen kon tikken. Dit tot grote vreugde van alles wat Hector was, want hier was op dit tijdstip van de wedstrijd niet meer op gerekend.

Over de volle 90 minuten gezien was Eibergen de ploeg met het meeste balbezit alhoewel Hector wel één van zijn betere wedstrijden van dit seizoen liet zien. Verdedigend stond het ook goed maar 10 minuten van onoplettendheid was genoeg voor de jonge ploeg van Eibergen om op een 2-0 voorsprong te komen.
Joery Wenderman zorgde voor de aansluitingstreffer; de Eibergenaren raakten daarna in paniek en gingen fouten maken. Er werd nog een zuiver doelpunt van Hector vanwege vermeend buitenspel afgekeurd op advies van de Eibergen grensrechter. Hector liet zich door deze foutieve beslissing niet uit het veld slaan en bleef er in geloven.
Gerechtigheid kwam in de 94e minuut van de wedstrijd door de late gelijkmaker van Lars Kimmels. Een doelpunt dat zelfs op de Kerstmarkt in Münster nog uitbundig gevierd werd.

Hector bezet nu de 8e plaats op de ranglijst.
Na de winterstop speelt de ploeg van trainer Mark Dijkstra op zondag 26 januari de eerstvolgende wedstrijd: thuis tegen Rietmolen.