Hector MO19-1 glansrijk kampioen!

Hector MO19-1 hoefde alleen nog maar even te winnen van de nummer laatst, Enter MO19-1, en zou kampioen zijn…..

De hele week was er uiteraard toegeleefd naar deze wedstrijd en de meiden waren best zenuwachtig toen het eerste fluitsignaal klonk.
Maar het werd nooit een echte wedstrijd, want na 10 minuten was het al 2-0 voor een veel sterker Hector. Ruststand was 3-0 en het einde kwam met 5-1. Met doelpunten van Romy, twee van Nikky en twee van Mairée.
Toen het laatste fluitsignaal van Bert van der Sluis had geklonken, werd het één groot feest op het Doesgoor. Een grote kluit hossende MO19 meiden, champagne op het veld en veel gejuich.

Daarna in de kantine, samen met de ouders met taart en veel plezier. Natuurlijk werd mede-trainer Peter List nog even in het zonnetje gezet.
En het bleef nog lang onrustig in de kantine…..