Mountainbike park rond het Doesgoor geopend.

Het was een lang traject dat heeft geleid tot het tot stand komen van “Mountainbike park Hof van Twente”. De subsidieaanvraag en –toekenning kostte veel tijd, maar daarna konden de vele vrijwilligers dan ook aan het werk. Onder hen ook  vrijwilligers van Hector, want uiteindelijk loopt het hele parcours rond sportpark het Doesgoor.
Met name de fraaie banken rond het parcours en de nestkastjes die nu op vele plaatsen in de bomen hangen hebben een groen witte signatuur. Met dank aan Arie en Harrie!

Het nieuwe mountainbike park sluit aan op een netwerk van mountainbike routes in de regio en dan met name op het “rondje Markelo”.

De officiële opening van het park was afgelopen zaterdag. De aanwezigen werden in de Hector kantine o.a. toegesproken door Hector voorzitter Jan Schut die de gebruikers van het mountainbike park van harte welkom heette op het Doesgoor.

Voor wie meer wil zien van dit schitterende park: https://www.tubantia.nl/hof-van-twente/het-nieuwe-bike-funpark-het-doesgoor-in-goor-uitdagend-wij-namen-de-proef-op-de-som~a2a75f20/