Na zeven succesvolle seizoenen scheiden de wegen van Mark Dijkstra en SV hector

In 2013 begon de communicatief vaardige oefenmeester aan zijn klus op ’t Doesgoor, met lijfsbehoud in de 4e klasse als doel. Gaandeweg kwam voetbaltechnisch het zwaartepunt te liggen op het inpassen van jeugdspelers voor de afzwaaiende routiniers.

Beide taken zijn waargemaakt, met als hoogtepunt het behalen van de 3e plek en een periodetitel in het seizoen 2015/2016. Mark was de juiste man op de juiste plek en heeft onze hoofdmacht keer op keer de juiste richting gegeven.

Zijn optreden, tezamen met zijn begeleidingsteam bestaande uit de leiders Henry Seep / Dennis Siahaya en assistent scheidsrechter Matthijs Haverslag, is kernachtig samen te vatten als zelfstandig, deskundig, motiverend en altijd denkend in het verenigingsbelang.

Mede door het zelfstandige optreden van Mark en zijn begeleidingsteam kreeg het bestuur de bestuurlijke ruimte om van Hector een sportieve en gezonde vereniging te maken welke het anno 2019 is.

We spreken hierbij graag onze grote waardering uit voor Mark en zijn begeleidingsteam namens de hele Hectorfamilie. Je bent een echte Hectoriaan geworden en we zijn blij dat je projectmatig voor de vereniging dingen wil blijven doen.
We wensen je heel veel succes toe bij je toekomstige club en in je verdere carrière.