Hector JO9-1 verslaat koploper!

Je hebt soms van die dagen waarin je gewoon aanvoelt dat het vandaag gewoon gaat gebeuren: winnen van de koploper. De koploper die alle 5 de wedstrijden had gewonnen! Quick ’20 uit Oldenzaal was vandaag de tegenstander.

Op een guur en nat Sportpark het Doesgoor begon Hector goed met de 1-0. Daarna golfde de wedstrijd de eerste 10 minuten op en neer na de  10 minuten break stond het al 3-3!
Daarna ging de storm liggen waardoor we de rust in gingen met de tussenstand 3-3.
Een goede peptalk en motivatie speech zorgden ervoor (althans dat dachten we) dat we fanatiek zouden spelen de tweede helft. Maar helaas, door verkeerd uitverdedigen werd het 3-4.
Binnen één minuut kantelde de wedstrijd volledig en 2 snelle doelpunten leverden een 5-4 voorsprong op. De jongens voelden dat ze deze wedstrijd niet meer uit handen gingen geven. En door fris samenspel liep de score op tot 7-4.
Helaas scoorden de bezoekers nog de 7-5, maar dit zorgde er niet voor dat Hector begon te wankelen. Sterker nog, in plaats van achteruit te lopen liepen we uit naar een comfortabele 9-5 eindscore. Eind goed al goed.