Hector JO14-1 schiet met scherp!

Het werd voor Hector JO14-1 weer eens tijd om een wedstrijd te winnen. Tenminste, dat vonden de spelers, leider en trainer allemaal!! Robur et Velocitas JO14-4 kwam helemaal uit Apeldoorn om het slachtoffer te worden van de getergde groen witten.

Zonder Yasin, Daan en Mitchel, maar aangevuld met Niek en Sem werd er aangetreden op de mooie kunstgrasmat van Hector. En het liep als een trein. Al na een paar minute scoorde Niek de 1-0. Het werd een voorbode van een kleine Niek show, want hij scoorde ook de 2-0, de 3-0 en de 5-0! Quinten deed ook een duit in het zakje met een fraaie lob over de keeper. En zo stond er een 5-0 ruststand op het scorebord.

In de tweede helft ging het wat minder bij Hector, maar ze bleven gemakkelijk overeind tegen de gasten uit Apeldoorn. Het ging eigenlijk zo gemakkelijk dat de Hector coach de tijd had om praatjes te maken tegen de supporters uit Apeldoorn!
Maar toch werd er uiteindelijk nog gescoord. Koen rondde fraai af tot de 6-0. De goed leidende scheidsrechter Erik de Vries gaf daarna een penalty wegens hands aan de gasten. Natuurlijk werd er gevraagd om de VAR, maar die was helaas niet aanwezig. Het werd zo 6-1 maar het sluitstuk kwam weer van Hector. Het was Quinten die met zijn tweede doelpunt de 7-1 eindstand bepaalde.

Aanstaande zaterdag komt Voorst JO14-1 op bezoek. En wie weet pakt Hector JO14-1 dan weer de volle winst.