Hector dames baren opzien!

De resultaten in de oefenwedstrijden waren nog niet om over naar huis te schrijven, dus wat de competitie het Hector damesteam zou brengen???

Zij spelen hun competitie in een poule van 5 teams. En het bijzondere is dat alle teams op een vrijdagavond allemaal tegen elkaar spelen. Wedstrijden van 15 minuten. En dat gebeurt 5 keer, want iedere vereniging verzorgt zo’n avond.
Hector beet het spits af wat betreft de organisatie van de eerste competitieavond.

En of het nou het thuisvoordeel was, de peptalk van coach Wil vóór de eerste wedstrijd of toch gewoon het betere voetbal, wie zal het zeggen. Maar Hector won de eerste wedstrijd tegen Blauw Wit’66 met 1-0. Dat smaakte naar meer en jawel, ook de tweede wedstrijd werd met 1-0 gewonnen van Gorssel!
Toen kwamen direct al uitlatingen van: “Och, dit kunnen we toch nog veel beter”! En dat werd bewezen door een 3-0 overwinning op Lochem.
Ongelooflijk, wat was er met de Hector dames aan de hand? En het zou toch niet waar zijn dat ze ook de vierde wedstrijd gingen winnen?
Ze deden het, Eefde werd met 4-0 naar de slachtbank geleid.

Dat betekent dat na de eerste competitieavond de Hector dames trots aan de leiding gaan.

Maar niet alleen de voetbaldames leverden een topprestatie. Dat gold ook voor de beide scheidsrechters Bert van der Sluis en Marco Reuvenkamp. Zij floten met z’n tweetjes alle wedstrijden!

Na de wedstrijden zochten alle voetbalsters de kantine op waar het nog lang erg gezellig bleef.