Zwak Hector verliest ook van Hoeve Vooruit.

Hector was er in het begin van de wedstrijd met de gedachten niet bij en stond al na 7 minuten op een 0-2 achterstand. Aan werklust ontbrak het niet maar de ploeg mist de nodige kwaliteiten om zo’n vroege achterstand recht te zetten. Even gloorde er nog hoop toen Hector doelman Daniël Kolbe een penalty verzilverde en zo de aansluitingstreffer scoorde. Met Daniël Kolbe is dan ook de beste man genoemd aan Hector zijde want zonder deze doelman was Hoeve Vooruit nog verder uitgelopen. De oranje hemden kregen legio kansen maar Kolbe wist Hector enkele malen te behoeden voor een nog grotere achterstand.

Zo bleef Hector in de wedstrijd maar de ploeg wist in de gehele 2e helft niet één kans te creëren. Hoeve Vooruit stapte dan ook als dikverdiende winnaar van het veld af. Aanstaande zondag gaat Hector op bezoek bij Sportclub Neede. Met Wesley Zwoferink weer in de gelederen zal het dan beter voor de dag moeten komen, want 3 punten zijn geen overbodige luxe gezien de stand op de ranglijst.

Foto: Patrick ter Elst