Hector JO9-1 komt weer op gang!

Nadat we foutloos waren in de beker , heeft Hector JO-9-1 zich goed herpakt na een slechte competitie start. Namelijk de eerste 2 wedstrijden werden terecht verloren, maar niet van kwalitatief betere teams. Helaas was de drive en de vechtlust die wedstrijden niet aanwezig.
Iets wat vorig jaar juist ons sterke punt was.

Maar vorige week pakte Hector knap de 3 punten uit bij Losser. Het gevoel kwam langzaam weer terug.
Vandaag kregen de groen witte toppers bezoek van de Zweef, een sterk elftal dat de afgelopen twee competitiewedstrijden ruim had gewonnen, dus dat beloofde een spannende pot.

Niks bleek minder waar. De eerste helft ging gelijk op, alleen de fysieke duels werden bijna allemaal verloren. Ondanks dat werd er wel geprobeerd goed samen te spelen. Ruststand 3-3

De tweede helft herpakte Hector zich, ieder duel was voor ons, geen enkel duel werd ontweken. Dit is het Hector dat we kennen.

Door geloof in eigen kunnen en vechtlust trok Hector in de laatste 10 minuten de overwinning over de streep. Eindstand 5-3

Super gespeeld Gyvano, Norsi, Giayro, Talha, Ties, Daan en Mohammed

Mohammed bedankt dat je ons hielp vanochtend.