WORD JEUGDVOETBALSCHEIDSRECHTER

Speciaal dagprogramma Jeugdscheidsrechters

Op donderdag 24 oktober organiseren de drie Goorse voetbalclubs samen een speciale scheidsrechters dag voor jeugdvoetbal scheidsrechters. Dit is met name gericht op het fluiten van pupillenvoetbal. Dat wordt een leerzame dag. Gedurende een dagprogramma (van 09.15 uur ’s morgens tot ongeveer 15 uur ‘s middags) met een lunch tussen de middag, krijg je een aantrekkelijk dagprogramma voorgeschoteld. Je krijgt alle informatie en spelregelkennis die nodig is om op een goede en deskundige wijze jeugdwedstrijden tot een goed einde te brengen. Niet alleen theorie maar ook met voorbeelden uit de praktijk en het leiden van 2 wedstrijden.

Gratis voor jeugdleden. De minimumleeftijd is 12 jaar.

De cursus, lunch en diploma zijn inbegrepen! Leuk, leerzaam en een nuttige dagbesteding van een herfstvakantie dag en je helpt de club. Doe mee!!

Meld je aan bij je leider / trainer.

Wat: Scheidsrechters-cursus Jeugd / Pupillen ( JO-MO11-JO-MO12)

Wanneer: Donderdag 24 oktober 2019 (herfstvakantie)

Waar: GFC kantine

Hoe laat: 09.15 uur

Update: ook voor scheidsrechters die op het hele veld willen fluiten, komt er binnenkort een interne opleiding. Aanmeldingen naar Willem Meegens.