Hector JO12-1 overtuigt!

Vandaag een thuiswedstrijd voor JO12-1 tegen Markelo JO12-2. Deze tegenstander zijn ze ook al in de bekerwedstrijd tegen gekomen. Dit werd na een spannende wedstrijd 2-2. De andere bekerwedstrijden hebben de toppertjes van JO12-1 gewonnen zodat ze ook nog door-bekeren.

De wedstrijd van vandaag verliep prima. De boys waren in het eerste kwart al goed bezig en er werd vrolijk op los gecombineerd. De 1-0 werd gemaakt door Tim. De 2-0 kwam van de voet van Rayan. De derde was een ongelukkige eigen goal na een cornerbal van Stuart. Bij de eerste pauze stond het dus al 3-0.
In het tweede kwart werd er 1 keer gescoord door Rayan. Verder kwamen de jongens van Markelo nog een paar keer gevaarlijk voor Wessel onze “nieuwe” keeper. Wessel pakte een paar zeer fraaie ballen in deze wedstrijd.
In het derde kwart werd er wederom zeer fraai gescoord door Rayan na een voorzet van Tim die daarvoor werd bediend door de laatste man Niels.
In het vierde kwart kwam nog een hele fraaie goal van de voet van Daan die na een prachtige voorzet van Tim de bal prachtig kon binnen tikken. In dit vierde kwart werd er verder nog prachtig gecombineerd door Guus de middenvelder en Kjeld de verdediger. Einduitslag 6-0.
Als de jongens zo blijven voetballen als vandaag dan gaan we nog mooie uitslagen zien bij JO12-1.