Pupil van de Week Sadin Talmoudi.

Sadin zou bij de laatste wedstrijd van het vorig seizoen Pupil van de Week zijn. Maar dat ging helaas niet door en dus moest ze maar liefst 4 maand wachten voordat het eindelijk zover was. Bij de wedstrijd van Hector tegen VIOS uit Beltrum.
Op wat waarschijnlijk de laatste warme dag van het jaar was, kwam Sadin samen met mama en papa naar het Doesgoor. En ook haar nichtje Miralle was meegekomen. Sadin heeft ook nog een broer en zus die bij Hector voetballen. Broer Rayan in Hector JO12-1 en zus Syrine in Hector MO15-1.

Eerst kreeg ze uiteraard de bal met handtekeningen en het vaantje met haar foto er op.
Sadin voetbalt in Hector JO10-1 als verdediger. De dag ervoor had ze met haar team met 10-4 gewonnen! Gescoord heeft Sadin nog niet, maar daar zou die zondagmiddag verandering in komen! En hoe!

Sadins hobby’s zijn uiteraard voetballen, vaak met broer Rayan. Verder tekenen en natuurlijk spelletjes op telefoon of tablet.
Haar favoriete voetbalclub is FC Twente en haar favoriete voetballer is……. haar broer Rayan!
Ze wilde graag op de foto met Tim Bannink, want daar had ze al eens gymles van gehad op school.

Buiten op het veld aangekomen was er natuurlijk de kennismaking met de trainer en elftalleider. Toen de spelers richting kleedkamer gingen, had Sadin zich heel tactisch opgesteld bij deur. Zo kon ze alle Hector spelers een high five geven en succes wensen.
Uiteraard liep Sadin voorop bij de opkomst en bij de toss mocht ze het muntje omhoog gooien.
En toen kwam het…… aftrappen samen met Christian Jimenez en dan richting keeper van VIOS. Zou Sadin haar eerste doelpunt maken???? Jawel, want met een bekeken schot gaf ze de keeper het nakijken! Als compliment kreeg ze van de keeper een high five!

De wedstrijd eindigde in 1-1. Oftewel, Sadin had in haar eentje net zoveel doelpunten gemaakt als het hele Hector team bij elkaar!