Hector vergeet te scoren in de laatste wedstrijd.

Hector heeft de laatste wedstrijd van het seizoen onnodig verloren van Lettele. De gasten hadden in de beginfase wel het meeste balbezit maar de beste kansen waren voor de groen-witten. Echter de goal viel wel in de 14e minuut aan de andere kant. Uit een klutssituatie voor het doel kon Lettele de 0-1 binnen tikken.
Drie minuten later was het al weer 1-1 door een doelpunt van Marinus Wolters die door een steekpass van Wesley Zwoferink vrij voor de keeper werd gezet en scoorde. Daarna had Hector het beste van het spel en kreeg de ploeg meerdere grote kansen.

In de 2e helft hetzelfde spelbeeld. Unal Kel schoot nog op de paal maar het doelpunt viel in de 64e minuut toch weer aan de andere kant. Middels een rake kopbal werd het 1-2 voor Lettele.
Beide ploegen kregen daarna nog enkele kansen maar gescoord werd er niet meer.

Hector is in de eindstand van de 4e klasse G terug te vinden op de zesde plaats met 38 punten: 12 wedstrijden gewonnen, 12 verloren en twee gelijk gespeeld.

De laatste wedstrijd van het seizoen 2018 – 2019 werd afgesloten met een BBQ voor spelers en supporters. Tevens werd er afscheid genomen van Dennis ter Elst, Joost Minkjan en Marinus Wolters. Alle drie spelers die jarenlang deel uitmaakten van Hector 1 en hun sporen meer dan verdiend hebben. Het werd dan ook een passend afscheid.
Het weer bleef mooi en op het terras was het uitermate gezellig. Een mooier afscheid van een goed seizoen hadden deze drie Hectorianen zich niet kunnen wensen.