Hector bezig aan sterke eindspurt en verslaat ook ABS.

De thuiswedstrijd tegen ABS werd nog vrij kansloos verloren, maar uit werd het een ander verhaal.
In de eerste helft ging het lang gelijk op met beste kansen voor beide ploegen. In de 10e minuut werd het 0-1 door een eigen doelpunt van ABS. Aanvaller Martijn Stegink van ABS zorgde vlak voor en na de rust evenwel voor een 2-1 voorsprong voor de thuisploeg.

Hector kreeg goede kansen op de 2-2 onder meer via Arno Katera die op de paal schoot. De groenwitten namen vervolgens alle risico’s en gingen achterin één op één spelen door Joost Minkjan naar het middenveld door te schuiven. Dit om meer druk te creëren en het pakte in de slotfase nog goed uit ook.
Daar waar bijna iedere Hector supporters zich al had verzoend met een nederlaag, was er spektakel in de absolute slotfase. Door doelpunten van Cristian Jimenez en Dennis ter Elst werd het nog 2-3.
De 2-2 werd binnen gekopt na een goede voorzet van Joost Minkjan en de derde goal was de mooiste . Op aangeven van Wesley Zwoferink schoot Dennis ter Elst de bal keihard in de kruising en zette de eindstand van 2-3 op het scorebord.

Hector is bezig aan een uitstekend slot van het seizoen en kan met een overwinning in de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Lettele het puntentotaal op 41 zetten. Dat is iets wat vóór het begin van het seizoen niemand voor mogelijk had gehouden.
Hector speelt dus aanstaande zondag de laatste thuiswedstrijd tegen Lettele.
Pupil van de Week is dan Sadin Talmudi uit het kampioensteam Hector JO8-2.

En héél bijzonder: het is ook de afscheidswedstrijd van Miny Spaay en Heidi Oolbekkink als bemanning van het kassahokje! Zo’n 20 jaar hebben deze dames in weer en wind de kaartjes en loten verkocht!