Hector JO8-1 wint serieuze testcase.

Op een zonnige maandagavond moesten we het opnemen tegen GFC JO8-1. GFC had alles tot nu toe nog gewonnen, dus was deze wedstrijd voor Hector een serieuze testcase voor 1 Juni (de bekerfinale).

De vele toeschouwers zagen dat dat er vandaag gestreden zou gaan worden voor iedere grasspriet want vanaf minuut één werd er strijd geleverd.
Heerlijk om te zien hoe Fem, Giayro, Talha, Norsi, Guus, Ties en Daan het belang van deze wedstrijd inzagen.
Hector begon goed en een polletje zorgde ervoor dat wij voorkwamen door een doelpunt van Ties. GFC zette aan en probeerde met afstandsschoten onze topkeeper Giayro te verschalken, maar dat lukte niet. Na een fout achterin bij ons kwam GFC evenwel verdiend op 1-1. Dit was ook de ruststand.

In de 2e helft kwam GFC met een prachtige doelpunt op voorsprong. Hector rechtte de rug en ging vol voor de 2-2. Die kwam er ook door goed doorjagen van Ties.
Hector had nu de smaak goed te pakken, Daan zorgde met z’n befaamde rechterbeen voor de voorsprong 2-3. Daarna scoorde Daan op identieke wijze de 2-4.
De 2-5 kwam voor een groot gedeelte op conto van Ties, want doordat Ties prima voorzette kon Daan de bal erin schieten.
Daarna voetbalde Hector de wedstrijd professioneel uit. De zoveelste overwinning was een feit. Super goeie prestatie.

Norsi wat was je weer belangrijk vandaag, Guus super goede tweede helft gevoetbald. Fem goed fanatiek gevoetbald top, Talha heerlijk kort en strak dekken heel belangrijk, Ties 2 erg belangrijke doelpunten, Daan 3 erg belangrijke doelpunten, Giayro super gekeept.

Samenvattend : een TOP teamprestatie.

En 1 juni is weer dichterbij gekomen……

WIJ ZIJN TROTS OP JULLIE