Hector JO14-1 pakt weer driepunter.

De twee weken gedwongen rustpauze bleken Hector JO14-1 niet uit het ritme te hebben gehaald. Want in de wedstrijd tegen Sp. Lochem lieten de spelers zien het voetballen niet verleerd te zijn.

Zonder Levi werd begonnen aan een wedstrijd die we perse wilden winnen. Want na een gelukkig 1-1 gelijkspel in de heenwedstrijd had Hector JO14-1 iets recht te zetten.

Het werd een gelijk opgaande, leuke wedstrijd, die uitstekend werd gefloten door Peter Velderman. Aan beide kanten werden kleine kansen gecreëerd, maar de twee keepers lieten zien betrouwbaar te zijn.
Na 20 minuten werd Luuk op links weggestuurd door Stef. Luuk liep door tot aan de achterlijn en trok de bal goed voor. Sem nam de bal aan, deed een stap opzij en schoot hem feilloos in de hoek. 1-0!

Vijf minuten na de rust werd een Lochem speler binnen het strafschopgebied ten val gebracht en werd er een terechte penalty gegeven. Die werd feilloos benut en zo werd het 1-1.

De rest van de tweede helft golfde het spel op en neer. Hector kreeg nog twee goede kansen, maar Julian net naast en Kars net over zagen helaas geen kans om te scoren.

Maar toen kwam de 25e minuut. Een prima combinatie tussen Yual, Stef en Luuk werd door de laatste simpel afgerond en Hector stond met 2-1 voor. En die voorsprong gaven de groen witten niet meer uit handen.

Zo werd ook deel twee van onze missie (drie overwinningen achter elkaar) tot een goed einde gebracht.
Deel drie komt zaterdag als we tegen Barbaros gaan proberen de 2-0 nederlaag uit de heenwedstrijd goed te maken. Aanvang 11.30.