Geen revanche voor Hector.

Ook in de uitwedstrijd in de laatste derby tegen GFC heeft Hector geen potten kunnen breken.
Net als in de thuiswedstrijd tegen GFC was Hector de mindere ploeg. GFC scoorde al in de beginfase de 1-0 en die vroege tegengoal kwam Hector niet meer te boven. Kort voor rust maakte GFC er in een kort tijdsbestek 2-0 en 3-0 van en in feite was de wedstrijd al gespeeld.

Na de rust kreeg Hector al snel een penalty die werd binnengeschoten door Wesley Zwoferink. Even gloorde er nog hoop maar GFC kwam, ook via een strafschop, al snel weer op een marge van 3 doelpunten.
Daarna viel er voor de toeschouwers niet veel meer te genieten en bleef de stand van 4-1 op het scorebord staan.

Aanstaande zondag speelt Hector een belangrijke uitwedstrijd tegen DAVO uit Deventer. Bij winst is de ploeg van trainer Mark Dijkstra zo goed als veilig en dan zijn de 2 nederlagen tegen GFC snel vergeten.