Hector JO8-1 speelt de halve finale in de beker!!

Het tot op heden zo succesvolle Hector JO8-1 staat aanstaande zaterdag voor een heuse krachtproef. Dan speelt het team de halve finale om de districtsbeker tegen WWNA JO8-1. Een team dat voor deze wedstrijd helemaal uit Apeldoorn naar Goor moet komen.
Het is een volkomen onbekende tegenstander voor Hector. Trainers en leiders Peter, Joost en Sander zagen geen kans om alvast de tegenstander te bespioneren. Maar als je uitgaat van je eigen kracht mag dat geen beletsel vormen.

Op donderdag werkte het team lekker ontspannen de laatste training af. Wat techniek training en een partijtje. Voorzichtig natuurlijk in de duels, want blessures kun je nu niet gebruiken.
De spelers hebben de dag voor de wedstrijd allemaal vrij van school gekregen. Ja, er wordt in Nederland niet alleen rekening gehouden met Ajax……
Er is overwogen om de nacht van vrijdag op zaterdag in een hotel door te brengen, maar helaas, Jachtlust was niet meer beschikbaar.
Dus slapen de toppers gewoon thuis, al hebben ze van Peter wel de opdracht gekregen om vroeg naar bed te gaan.

Aanvang van de wedstrijd is 9.00 uur. Gezien het beperkt beschikbare aantal zitplaatsen wordt iedereen aangeraden tijdig aanwezig te zijn.

Fem, Gyairo, Daan, Talha, Ties, Norsi en Guus: veel succes zaterdag!