Diepenveen te sterk voor Hector.

Hector heeft aan de wedstrijd tegen koploper Diepenveen geen punten over gehouden.
De groen witten misten een aantal basisspelers en kwamen al snel in de wedstrijd op achterstand. Want al na 8 minuten lag de bal op de stip en helaas kon Daniël Kolbe zijn huzarenstukje van vorige week niet herhalen. De penalty werd onberispelijk ingeschoten.
Bij de 0-2 ging de Hector verdediging niet helemaal vrijuit. Toch kwamen er ook kansen en Unal Kel had zo maar de aansluitingstreffer kunnen maken. Op slag van rust kopte Joery Wenderman nog een bal op de paal. Met beetje geluk voor Diepenveen werd de ruststand bepaald op 0-2.

In de 2e helft een iets sterker Hector. Er kwamen kansen en met name Roy Scherphof kreeg een bijna niet te missen kans op de 1-2. Diepenveen echter hanteerde slim de counter en liep uit naar een 0-4 voorsprong. Hector kwam nog wel knap terug in de wedstrijd door 2 prachtige doelpunten van Dennis ter Elst en Tim Bannink en zo werd de eindstand 2-4.
Aanstaande zondag staat de uitwedstrijd tegen Holten op het programma. Aanvang van die wedstrijd is om 14.00 uur.