Hector doet mee aan de Rabo Clubkas Campagne 2019.

Binnenkort gaat weer de Rabobank Clubkas Actie van start. Daarbij kunnen verenigingen middels een stemactie geld verdienen voor hun clubkas.
Alle klanten die bij Rabobank Centraal Twente bankieren en minimaal 12 jaar oud zijn, krijgen een persoonlijke stemcode. Met deze code kunnen drie stemmen worden uitgebracht. Van die drie stemmen mogen er twee op dezelfde club zijn. En die stemmen worden aan het eind van de stemperiode omgezet in een bijdrage voor de clubkas.

Het spreekt voor zich dat elke stem telt, want hoe meer stemmen, hoe hoger de opbrengst voor Hector kan zijn. En die opbrengst zal gebruikt worden bij één van de maatregelen die Hector gaat nemen om sportpark het Doesgoor nog verder te verduurzamen. In dit geval praten we dan over de aanschaf van zonnepanelen.

Dus iedereen met een stemcode en een groen wit hart, stem op Hector!

De stemperiode voor deze actie loopt van 19 maart  t/m 7 april 2019.