Pupil van de Week Shannen Kamans

Twee keer ging het niet door voor Shannen Kamans om Pupil van de Week te zijn. Een keer vanwege te veel regen en een keer vanwege een besneeuwd veld. Dat was natuurlijk een teleurstelling voor haar. Maar als compensatie was het op de zondag dat Hector tegen Holten speelde prachtig weer, zodat Shannen een meer dan zonnige dag had.
Ze had een hele schare supporters meegenomen naar het Doesgoor.
Mama (Hector dames 7×7) , zus Angel (speelt bij Hector MO15-1) en zusjes Helena en Julia. Verder oma en opa, tante Jutta en oom Sander met neefje Levi (Hector welpen) en nichtje Fay.
Shannen speelt in Hector MO13-1 en is daar één van de middenvelders. Zij heeft inmiddels ook al haar doelpuntjes meegepikt.
Zij heeft veel hobby’s: natuurlijk voetballen, maar ook dansen, tekenen, knutselen (ze is expert slijm maken) en houdt van zingen. En uiteraard is ook Shannen wel eens achter een scherm(pje) te vinden….. Shannens favoriete voetbalclub is Feijenoord en haar favoriete speler Jens Toornstra.
Natuurlijk was er weer een gelukkige Hector speler die met Shannen op de foto mocht: dit keer de spits Marinus Wolters.
Het was zoals gezegd heerlijk weer die middag en Shannen kon dus lekker over het veld lopen, de warming up van de spelers bekijken, een praatje maken met trainer Mark Dijkstra en elftalleider Henri Seep, kennismaken met de scheidsrechter en toen richting kleedkamers om de spelers op te halen.
Zoals het hoort liep de Pupil van de Week voorop bij de opkomst op het veld en legde zij de bal op de middenstip. Na het handen schudden, ook met de tegenstanders, kwam het moment van de aftrap.
Dat deed Shannen samen met Marinus Wolters en vervolgens liep zij op de keeper van Holten af. Die verwachtte een schot, maar werd tot zijn grote verrassing gepasseerd door Shannen, waarna zij de bal simpel in het doel kon schieten.
Dat goede voorbeeld deed Hector haar zelfs twee keer na, waardoor de wedstrijd in een 2-1 overwinning voor Hector eindigde.