Weer drie punten voor Hector!

Na de prima wedstrijd tegen Broekland was er het nodige optimisme bij Hector wat betreft de kansen tegen hekkensluiter Raalte. Maar ja, er moet nog wel eerst gevoetbald worden.

En dat voetbal was niet van hetzelfde niveau als een week geleden. Maar wel degelijk. Hector was de bovenliggende partij en kwam op 0-1 toen Unal Kel een slechte terugspeelbal onderschepte en de bal fraai in de kruising schoot.

Ook in de tweede helft was Hector sterker en kreeg de nodige kansen. Maar het duurde lang voordat de bevrijdende tweede treffer er kwam. Na een uittrap van Daniël Kolbe onderschepte Arno Katera de bal, Arno wipte de bal handig over de Raalte verdediging richting Unal Kel. Die vervolgens alleen op doel afging en het karwei keurig afmaakte.

Raalte werd daarna wat sterker en scoorde in blessuretijd nog de 1-2. Maar verder kwamen ze niet en zo nam Hector de drie punten mee naar Goor. De stand op de ranglijst laat nu zien dat Hector aardig is opgeklommen, maar nog wel de nodige punten kan gebruiken.

Dat zou dan aanstaande zondag moeten gebeuren tegen mede titelkandidaat Holten, een zware opgaaf voor Hector dus.
De wedstrijd op sportpark het Doesgoor begint om 14.00 uur.
Pupil van de Week is dan Shannen Kamans uit Hector MO13-1.