Hector is erg trots op de JO8 jonkies!!

De beide JO 8 teams van Hector hebben de laatste twee weekenden de Twentse voetbalzalen beheerst!

Zowel JO8-1 als JO8-2 werd een week geleden in sporthal de Mossendam in Goor kampioen van de Hof van Twente in hun klasse. Met als gevolg dat zij mochten aantreden in sporthal ’t Wooldrik in Borne bij de Twentse zaalvoetbal kampioenschappen.

Hector JO8-1 begon met een eenvoudige 5-0 overwinning op Tubantia, gevolgd door een zege op de Tubanters, op papier de sterkste tegenstander. Maar dankzij veel wilskracht en een beetje geluk werd het 2-1 voor de groenwitten. De derde wedstrijd, tegen PH, was vervolgens een makkie en die werd dan ook met 4-0 gewonnen door het team van Peter, Sander en Joost. Kampioen!!

Hector JO8-2 trapte af met een wedstrijd tegen het één klasse hoger spelende de Tukkers en wist het op 0-0 te houden. Vervolgens werd Langeveen met 3-1 verslagen en kwam het aan op de laatste wedstrijd, ook tegen een team dat één klasse hoger speelt, de Tubanters.
De groen witte brigade van Brandy en Edwin won overtuigend met 2-0 en was ook kampioen!

Met twee teams in de JO8 klasse die zowel op het veld als in de zaal kampioen werden, heeft Hector dus de nodige talenten in huis.

Beide teams en hun leiders en trainers: veel succes in de voorjaarscompetitie!