Hector JO8-1: 11 gespeeld, 11 gewonnen!

Op een koud en regenachtig sportpark van DEO moest Hector JO-8-1 zijn laatste wedstrijd van het seizoen spelen.
De wedstrijd begon goed en vanaf minuut één vochten de jonge kampioen toppers voor iedere grasspriet. Dat resulteerde in een voorsprong van 0-9 in de rust.
Aangezien de meeste spelers van DEO en Hector tot op het bot toe koud waren, werd er in goed overleg besloten om de 2e te laten voor als het was. Resultaat een 0-9 eindstand.
Dat betekende dat de toppers zich officieel en voor 100% terecht kampioen mogen noemen. Dit werd gevierd met heel veel zingen en vuurwerk!

Resultaten van dit najaarsseizoen.

11 gespeeld, 11 gewonnen
117 doelpunten voor, 16 doelpunten tegen
Grootste overwinning 20-0
Kleinste overwinning 5-4

Dit team bulkt van het talent en waar bij iedere training de volle 100% werd gegeven. De trainingen van Joost en Peter werden iedere week vol enthousiasme bezocht door een ieder.

De leider Sander Haverkate die zijn team iedere wedstrijd tot op het bot wist te motiveren. Top prestatie van dit top team dat bestaat uit:

Fem Janssen – Talha Örgülü – Norsi Barakat – Ties Haverkate – Daan Scholten – Giayro Tieman en Guus Haverkate.

Leider: Sander Haverkate
Trainers :Joost Minkjan en Peter Scholten.

Verder willen wij alle ouders en vaste supporters bedanken voor de steun tijdens alle wedstrijden. En Johan Damveld voor het bijhouden van alle statistieken van het elftal.