Bas Nijhuis vermaakt de Club van 100.

In een goed gevulde Hector kantine werd gisteravond de najaarsbijeenkomst van de Club van 100 gehouden.
Door het bestuur, zijnde Gerard Wolterink, Cuno Wittrock en Benno Nijenhuis, werd medegedeeld dat het aantal leden inmiddels is opgelopen tot 159!

Phenix lid Desilde Bosma werd als 150e lid van de Cv100 nog even in het zonnetje gezet en kreeg een fraaie groen witte Hector sjaal.
De in het voorjaar goedgekeurde bestedingen werden uiteraard in herinnering gebracht. De prachtige Samsung TV die nu in de kantine hangt, een skydancer die ons complex opsiert bij feestelijke gelegenheden, vitrines, beplanting voor omheinen van het grasveld vóór de kantine en het Speelplein 14, Metabo accu gereedschap voor de Club van Zelfwerkzaamheid en een mobiele geluidsinstallatie die met name voor de jeugd wordt gebruikt.
Eén aanvraag moest nog worden afgehandeld en dat gebeurde tijdens de vergadering. Het JAC kreeg de zo vurig gewenste ideeënbus! Jeroen Evertzen nam hem met veel plezier in ontvangst

Na een korte pauze begon datgene waarvoor veel mensen ook gekomen waren. Het optreden van scheidsrechter Bas Nijhuis. Onder leiding van de Hector spreekstalmeester Paul Schabbink kwamen veel zaken uit het leven van een topscheidsrechter aan de orde.
Fraaie anekdotes over de buitenlandse reizen en de verleidingen waaraan scheidsrechters dan worden blootgesteld…
Verhalen over de belevenissen in het veld met spelers als Ronaldo, Zlatan of Luuk de Jong. Of verhalen over zijn eigen optredens in het programma Voetbal Inside.
Maar ook liet Bas de toehoorders een kijkje nemen in een VAR studio tijdens een competitiewedstrijd. Dat blijkt dus een gebeuren te zijn waar regelmatig onder hoogspanning wordt gewerkt door alle betrokkenen.

Uiteraard was Bas ook als zakenman aanwezig. We weten nu allemaal dat hij in zijn bakkerswinkel in Haaksbergen heerlijke kerststollen verkoopt en prima oliebollen!
Tot slot werd een voetbalquiz gehouden met als hoofdprijs het boek van Bas Nijhuis: Niet zeiken maar voetballen. Winnaar werd Cuno Wittrock die het ter plekke gesigneerde boek in ontvangst mocht nemen.

Daarna bleef het nog lang gezellig in de Hector kantine.