Donderdag 6 december: Bas Nijhuis bij de Club van 100!

Naast het sponsoren van en beslissen over investeringen in onze vereniging, is saamhorigheid ook één van de doelstellingen van de Club van 100.
Mede om deze reden organiseren wij ook altijd de najaarsbijeenkomst van de Cv100. Dit jaar hebben wij hiervoor niemand minder dan Bas Nijhuis weten te strikken.

Onder inspirerende leiding van onze eigen Paul Schabbink (ook lid Cv100), zal Bas ons mee nemen in de wereld van de internationale scheidsrechter.
We kijken uit naar een avond vol met anekdotes, ontmoetingen en mooie verhalen.

De uit Enschede afkomstige Bas Nijhuis is nationaal en internationaal topscheidsrechter.
In 2005 floot hij zijn eerste wedstrijd in het betaalde voetbal en werd al snel één van de topscheidsrechters van Nederland.
In 2011 debuteerde Nijhuis in de Champions League bij Olympiakos – Borussia Dortmund en floot hij later een grote reeks topwedstrijden.
In 2017 schreef hij zijn nieuwe spraakmakende boek “Niet zeiken, voetballen!”
Sindsdien is hij regelmatig te gast bij Veronica (voetbal) Inside, analist voor de VAR beslissingen bij de NOS, zoals tijdens het afgelopen WK in Rusland.
Kort geleden heeft hij al zijn positieve opwachting gemaakt op het Doesgoor, tijdens de open dag van de wijkvoorziening

Wanneer:                   Donderdag 6 december 2018
Tijd:                            Inloop om 20.00 uur
Aanvang:                   20.30 uur
Voor Wie?:                Voor leden van de Club van 100 van SV Hector

Het belooft een mooie avond te worden, komt dus allen. Hoe voller de kantine, des te gezelliger het wordt.

Ben je nog geen lid, je kunt je aanmelden bij Cuno Wittrock, Benno Nijenhuis of Gerard Wolterink. Kosten zijn € 50,- per jaar
Elk voorjaar stem je dan mee over de bestedingen van ‘onze gelden” en kun je ook voorstellen indienen