Hector JO14-1 weer in de dubbele cijfers.

Voor de vierde keer dit seizoen zagen de boys van Hector JO14-1 kans om meer dan 10 doelpunten te maken.
Dit keer was Luctor et Emergo JO14-2 de klos. Met name in de eerste helft was er voetbal te zien om van te smullen. Met prachtige combinaties werd de Luctor defensie opgerold. Al na 5 minuten stond het 2-0, de rust werd bereikt met een 8-1 voorsprong.

En toen hield het op. Wat nou precies de reden was, dat werd niet duidelijk. Maar het fraaie spel van de eerste helft was verdwenen. Kansen kwamen er wel, maar de meesten werden om zeep geholpen. Uiteindelijk kwam er een 11-2 eindstand op het scorebord.
Waarmee uiteraard niemand ontevreden was……

Met nog twee wedstrijden te spelen is Hector nog volop in de race voor het kampioenschap. Een race die vermoedelijk beslist wordt in de laatste wedstrijd tegen de directe concurrent Excelsior’31 JO14-2 op 15 december op sportpark het Doesgoor.