Hector JO8-1 wint weer met dubbele cijfers

Het seizoen van Hector JO-8-1 lijkt op dit moment op een sprookje. Met mooi sprankelend voetbal wordt de ene na de andere wedstrijd winnend afgesloten. Vorig week werd er nog met 20-0 gewonnen van FC  Trias.
Op een fris sportpark het Doesgoor moesten de toppers het vandaag opnemen tegen Ruurlo JO-8-1. Na een aarzelend begin van onze zijde bleek dat dit vandaag geen appeltje eitje wedstrijd zou worden. Ruurlo begon fel en het was onze topkeeper Gairyo Tieman die met een fabelachtige redding zorgde dat we niet achterkwamen. Na deze redding kwam de groen witte Hector trein in beweging en met collectief samenspel werd het al snel 3-1. We gingen rusten met een 5-1 voorsprong.

De 2e helft was het duidelijk dat Ruurlo in de gaten had dat er niks te halen viel en door wederom mooi voetbal liepen we uit naar een eindstand van 10-1.
Inmiddels 12 wedstrijden gespeeld en 12 gewonnen, hopelijk weten de toppers deze lijn door te trekken waardoor we misschien op 8 December de kampioensschaal omhoog kunnen houden.
Er komen nog zware wedstrijden aan, maar het vertrouwen is er in dit collectief sterke elftal.

Keep up the good work toppers!