Hector JO14-1: het wordt eentonig

En weer was er voor Hector JO14-1 een ruime overwinning, net als vorige week in de dubbele cijfers. Nou was eerlijk gezegd ook de verwachting dat het tegen hekkensluiter RKSV JO14-1 een gemakkelijke wedstrijd zou worden. Maar dat viel aanvankelijk toch enigszins tegen.

Na een vlot verkregen 3-0 voorsprong (doelpunten van Coen uit een penalty, Sem en Thijs) kwam RKSV door niet voldoende attent reageren van de Hector achterhoede op 3-1. Niets aan de hand, want al een paar minuten was het 4-1 door Luuk.
Maar toen RKSV twee keer achter elkaar scoorde (waarbij Hector wederom de schuld bij zichzelf mocht zoeken) stond het zo maar 4-3. Iedereen krabde zich eens achter de oren: wat krijgen we nou? Gelukkig wisten Kars en Luuk de score weer naar een veilige 6-3 ruststand te schieten.

In de kleedkamer werd duidelijk gemaakt waar de fout lag van de drie tegendoelpunten. Dat werd goed in de oren geknoopt en in de tweede helft kwam RKSV er niet meer aan te pas.
Drie goals van Luuk, drie van Sem en een fraai eigen doelpunt van RKSV leidden tot een 13-3 eindstand.

Na 6 wedstrijden heeft Hector JO14-1 nu 18 punten en een doelsaldo van +48. Ruim meer dan de concurrentie. En die spelen a.s. zaterdag tegen elkaar…..
Hector JO14-1 speelt dan uit tegen Luctor et Emergo JO14-2 en kan zich dan zeker geen puntverlies veroorloven.