Hector JO8-1: weer een driepunter!

Op Hector JO8-1 lijkt op dit moment geen maat te staan. In de voorronde van de beker kwamen de groen witten gemakkelijk door en ook in de daarop volgende ronde werd er gemakkelijk gewonnen van Bentelo JO8-1.

Ook in de competitie gaat het op dit moment goed. De groen witte strijders hebben 6 wedstrijden gespeeld en alle 6 gewonnen. Met het motto ‘ Voor elkaar strijden’ in het achterhoofd wordt er iedere week gestreden tot de laatste minuut. Iedereen gunt elkaar een doelpunt en achterin wordt er samen ten strijde getrokken. En mocht een aanvaller onze verdedigers voorbij zijn dan hebben we het geluk dat we een hele betrouwbare keeper hebben.
Vanochtend (op een koud en nat veld) moesten de groen witte strijders het opnemen tegen FC Eibergen. Deze wedstrijd werd met maar liefst 1-15 gewonnen! Ook voor de ouders is het iedere week weer een genot om dit vriendenteam te zien voetballen.

Keep up the good work toppers

Foto’s gemaakt door onze huisfotograaf Ilhan Örgülü.