Hector verliest van koploper Markelo

Koploper Markelo bleek, zoals al wel een beetje werd verwacht, te sterk voor Hector.

Al in de 1e minuut was het bijna raak voor Markelo, maar Daniël Kolbe redde fraai. Het eerste halve uur kwam Hector nog redelijk mee met Markelo, maar na de openingstreffer rond de 30e minuut waren de groen witten van slag. De rust brak aan met 1-0, mede dankzij twee afgekeurde doelpunten van Markelo.
Na rust was wederom de eerste kans voor Markelo, maar een paar minuten later had Arno Katera de gelijkmaker op zijn schoen. Helaas voor Hector wist Markelo die te verhinderen. Toch stond het na een kwartier in de tweede helft al 3-0, waarna Marinus Wolters de 3-1 scoorde. Met nog twee treffers van Markelo werd een 5-1 eindstand bereikt.
Door dit resultaat is Hector afgegleden naar de 13e plaats met 4 punten uit 6 wedstrijden.
Aanstaande zondag wacht wederom een zware uitwedstrijd, tegen Diepenveen.

Bron en foto’s: Goorsnieuws