Hector JO8-2 blijft maar winnen

De jongens en meisjes van Hector JO8-2 spelen tot nu toe een prachtig seizoen. Zeven wedstrijden gespeeld, waarvan 6 gewonnen en één gelijk. De doelcijfers spreken voor zich: 63 voor en 21 tegen.

In het doel staat de betrouwbare Nathan, de solide verdediging wordt gevormd door Jeyson, Zoey en Bente. Op het sierlijke middenveld staan Sadin en Liza, de wervelende voorhoede bestaat uit Mohammed en Gyvano.
De trainers/leiders Brandy en Edwin hebben een goed geoliede machine gevormd van hun selectie. Dat belooft wat voor de toekomst!

Op 27 oktober werd uit aangetreden tegen mede koploper Sp. Haarlo/Noordijk JO8-1. In de eerste helft was het nog een beetje spannend, maar toen het eenmaal 0-3 stond, was de wedstrijd bekeken. Het werd uiteindelijk 3-10 voor Hector JO8-2!

De eerstvolgende wedstrijd is op zaterdag 3 november om 9 uur thuis. Wie een leuke partij voetbal wil zien, moet dan maar eens komen kijken.